Sådan booker du
Når du booker en tid til dit kæledyr hos os, er der forskel på om er privat- eller forsikringskunde.
Er dit kæledyr forsikret hos:
Tryg, Gjensidige, IDA, TJM, FOMO, FDM, ETU, Storstrøm, Forsia, Det Faglige Hus, EasySure eller NEXT forsikring?
Du skal finde dit unikke bookinglink, når du logger ind på ”min side” hos dit forsikringsselskab. Se efter linket hvor der står ”book tid”.
Er der problemer med at logge ind på dit forsikringsselskabsside, kontakt da dit selskab eller vores kundeservice på + 45 71 92 27 54
Telefonen er kun åben for hjælp til booking samt bogholderi, og der kan ikke rådgives telefonisk omkring dyrets tilstand.

Privatkunder
(uden forsikring)
1. Gå til Book Tid
2. Vælg Dagstype og Tidsinterval:
- Vælg den type konsultation og det tidsinterval, der passer dig
3. Udfyld oplysninger:
- Udfyld oplysninger om dig og dit kæledyr
4. Bekræftelse:
- Når din booking er gennemført, vil du modtage en
bekræftelsesmail med et link til videokonsultationen
Åbn gerne linket et par minutter før din konsultation starter
Forsikringskunder
(med sygeforsikring)
1. Gå til Book Tid:
- Find linket på dit forsikringsselskabs ”min side” under ”fordele”
Der vil i nogle tilfælde være to forskellige links – én til iVets hjemmeside og ét direkte bookinglink lidt længere nede.
2. Klik på Forsikringsselskab:
- Vælg det forsikringsselskab, der dækker dit kæledyr
3. Vælg ønsket dag og tid for konsultationen
4. Udfyld oplysninger:
- Udfyld oplysninger om forsikringstager og kæledyr
5. Bekræftelse og forsikringsoplysninger:
- Når din booking er gennemført, vil du modtage en
bekræftelsesmail med et link til videokonsultationen.
Åbn gerne linket et par minutter før din konsultation starter
Telefonen er kun åben for hjælp til booking samt bogholderi, og der kan ikke rådgives telefonisk omkring dyrets tilstand.